2014. október 7.

Egynapos bevezető a megoldás-építésbe 2014. október 16-án

A májusi “Egynapos bevezető a megoldásépítésbe” című sikeres programot 2014. október 16-án érhetik újra el. Néhány visszajelzés a résztvevőktől:
 

“Hasznosnak ítéltem meg a közösen töltött egy napunkat, mert egy olyan technikát (rendszert) ismerhettem meg a brief-coaching-ban, ami az én személyiségemhez közel áll: megoldásközpontú, gyors, előremutató, komplex.”
(gyógyszergyár – laborvezető)


“Köszi a megoldásépítős napot - (nem árultam el, de én a szkepticzmusomat jöttem legyőzni a "csoda" módszerrel szemben, ezen sokat javítottatok! Örülök, hogy adtam még egy esélyt a brief coaching-nak)”
(telekommunikációs cég – project vezető)


“A tréning nagyon tetszett. Két dolgot szeretnék kiemelni.
Az első, hogy mennyire jó párosként működtetek együtt. Rugalmasság, az igények folyamatos felmérése és a tréning további menetének akár a megvaltoztatása, ha ugy éreztétek hatékonyabbnak! Óriási figyelem, amivel a csoport MINDEN tagját kisértétek. Mindig tudtad, hogy ki hol tart, jön-e Veled, vagy lemaradt.

A rengeteg gyakorlás miatt ready to use tudást kaptunk és pont ezért érzem, hogy nagyon hasznos volt.

A második, az kifejezetten Miklósnak szól. Az az alázat, amivel jelen vagy.... Elképesztő,példaértékű. A Te tapasztalatoddal is képes vagy egyszerűen megfogalmazni, egészen az alapokig visszalépni egyes magyarázatoknál. A tudásodat nem arra használod, hogy a saját egód csillogjon és távolságot szüljön közted és a csoport között, hanem hogy hidat építsél!”
(kereskedelem - HR-vezető)”

A részleteket megtalálhatja:
A képzést tartja: Porpáczy Éva és Szilágyi Miklós, mindketten coachok, trénerek, akik tanulták és használják a megoldásközpontú rövidcoachingot.
 

Nincsenek megjegyzések: