2014. szeptember 16.

Nem fizet a vevője? Követeléskezelés praktikusan



IX. Magyar Követeléskezelés konferencia

Időpont: 2014. szeptember 25.

Helyszín: Radisson Blu Béke Hotel, 1067 Budapest, Teréz körút 43.
Régiós összehasonlításban Magyarország élen jár a megszűnő cégek számában,  miközben egyre kevesebb új vállalkozás alakul. Ágazati besorolás alapján azokban az iparágakban törlik a legtöbb céget, ahol a felszámolási eljárások száma is kiemelkedik, így például az építőiparban minden 10. cég törlésre kerül, de nem sokkal jobb a helyzet a nagykereskedelemben, textiliparban és vendéglátásban tevékenykedő cégek esetében  sem.
  • Mit tehetünk akkor, ha minden elővigyázatosságunk és tájékozottságunk ellenére olyan céggel üzletelünk, aki az általunk elvégzett munkát, vagy leszállított terméket nem hajlandó nem hogy egészben, de még részben sem kifizetni?
  • Mennyire használható a már többször, legutóbb április 1-én módosított csődtörvény, és milyen az ítélkezési gyakorlat?
  • Honnan kaphatunk hiteles adatokat a szerződött partnereinkről, és melyek azok a cégek, amiket érdemes elkerülnünk?
  • Milyen gyakorlati tapasztalatokat, tanácsokat kaphatunk olyan cégek vezetőitől, akik már több alkalommal is sikerrel kezelték kintlévőségeiket?
Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Napi.hu immáron kilencedik alkalommal megrendezendő követeléskezelés konferenciáján, mely összegzi a vállalkozások számára a követeléskezeléssel kapcsolatos legfontosabb, új információkat.

Nincsenek megjegyzések: