Az 1. évfolyam sikere alapján elindítjuk a 2.
évfolyamot a Középvezetői Akadémián 2014. április 8 – augusztus 5. között.
A nagyvállalati szektor középvezetői hasonló
kihívásokkal néznek szembe, mint a kis- és középvállalatok első számú vezetői a
munkatársakkal folytatott kommunikáció, emberismeret, a felfelé és lefelé
történő megfelelés, saját márkaépítés, motiváció és számos egyéb területen.
Ha Ön esetleg újonnan kinevezett vezető vagy már
régebb óta ilyen pozícióban van és felmerül Önben, „Vajon csak nekem van ilyen
problémám?” vagy „Mások ezt hogy oldanák meg?” típusú kérdések, akkor vegyen
részt a következő évfolyamunkon.
Lehet, hogy vállalkozása jelentősen növekedett és
szeretne tudatosabb vezető lenni? Nehézségei vannak a megfelelő emberek
felvételében/motiválásában? Jöjjön el és szerezzen tapasztalatokat, próbálja ki
magát védett körülmények között!
A 10 alkalomból
álló előadássorozatra jelentkezni
ide kattintva
tud.
A program:
Az
előadássorozat egyes rendezvényei egész napos (9-16 óráig) képzést jelentenek,
kéthetes gyakorisággal kerül sor ezekre. A kiscsoportos rendszerben
lebonyolításra kerülő sorozat előadási a legfontosabb vezetői készségeket,
képességeket tekintik át, és ezek fejlesztésében nyújtanak segítséget.
Előadóink jelentős szakmai múlttal rendelkező trénerek, coachok, gyakorló
szakemberek.
Tematika
Ön és
emberismeret
Ismerd meg önmagad és másokat. Ahhoz, hogy másokat megértsünk és megismerjünk
ahhoz önmagunkat szükséges először ismerni. DiSC alapú személyiségek
megismerése, elemzése és azok alapján saját magunk és mások besorolása.
Kommunikáció
A kommunikáció első alapszabálya, hogy érts meg a másikat a
második, hogy értesd meg magad. A különböző személyiségtípusok különböző
kommunikációs igényűek. Ezek megismerése és gyakorlati használata javítja a
megértést és a hatékony munkavégzést.
Asszertivitás
Hogyan valósítsam meg önmagamat úgy, hogy elérjem a célomat, megtartsam a magam
és mások függetlenségét.
Energiagazdálkodás és delegáció
Az idő az egyik leginkább korlátozott erőforrásunk. Hogyan lehet megteremteni és
fenntartai a Munka-Magánélet Egyensúlyt (MME), mi a delegáció, hogyan és kinek
delegáljunk?
Problémamegoldás és a munkahelyi stressz kezelése
Mi a probléma? Milyen problémamegoldó lehetőségeink vannak? Kezelés vagy
megelőzés? Hatalom vagy meggyőzés? Hogyan kezeljem a stresszes helyzeteket? On-line kommunikáció és brandépítés
Fontos a megkülönböztetés ahhoz hogy a legjobban el tudjuk magunkat, cégünket
adni. Mi a brand, milyen lehetőségek vannak a brand építésre akár vállalati,
akár személyes szinten. Hogyan pozicionáljuk magunkat és a vállalatunkat az
interneten (vállalati honlapok, blogok, közösségi oldalak), mire érdemes
figyelni és erőforrásokat fordítani az online kommunikáció és reklám
(hagyományos hirdetések, ppc-kampányok, közösségi médiás megjelenések, seo)
során?
5E és coaching/mentoring
Egy új rendszer, amivel fejleszthetőek, leellenőrizhetőek hol tartunk, merre
kellene haladni. Mit jelent a coaching és a mentoring, lássunk tisztán vagy
tisztábban
Tárgyalástechnika és prezentáció
Hogyan tudom megismerni mit szeretne a másik fél? Mit jelent a win – win és
egyáltalán megvalósítható-e a gyakorlatban? Mi a prezentáció? Milyen formái
vannak? Ki határozza meg, hogy a hallgatóság mit fog hallani egy prezentáció
alatt? Mitől jó egy prezentáció?
Célkitűzés és tervezés
Hogyan lehet meghatározni mi a cél. Cél vagy Álom? Milyen
lépéseket kell megtenni? Hogyan tervezzek, mik segíthetik a tervezést?
Csapat kialakítsa és csapattal való együttműködés
Egyedül nem megy… - Kern-Garas után szabadon. Milyen csapatot építsek? Hogyan
dolgozzak csapattal? Honnan tudom, hogy van egy csapatom?
A rendezvénysorozatot legalább 10 fő jelentkezése esetén indítjuk
el!
Résztvevői
vélemények:
„Minden
(előadás) nap van valami, amiért érdemes reggel 4 kor felkelni és időben
ideérni….”
„Nagyon jó,
hogy sokszínűek az előadók és az előadások. Kapunk egy bepillantás az egyes
területekbe és tudom, merre menjek tovább”
„Nem csak az
előadások fontosak, hanem az is, hogy egymástól tanulunk”
|
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése