2012. május 17.

Személyes Meghívó a Coaching Határok Nélkül június 5i programjára

2012. június 5-én Jonathan Passmore Budapesten a Coaching Határok Nélkül program vendége, melyre kedves Coach Kollegáim ismét egy nagyon személyes meghívót fogalmaztam Nektek.



2004-ben amikor elhatároztam, hogy a coaching nem csak mint hobbi lesz jelen az életemben, hanem hivatásomnak tekintem, a férjemtől többek között egy coachingról szóló könyvet is kaptam karácsonyra ajándékba. Anno azt mesélte, hogyha már eldöntötte a felesége, hogy ezzel akar foglalkozni, akkor megveszi nekem az akkori best sellert. A könyv címe nem volt szerényebb, minthogy: Excellence in Coaching – The Industry Guide. Az Amazonon úgy harangozták be, hogy azért is fekete a fedőlapja, mert ez a coaching bibliája. Kibontottam a csomagolópapírból és az első gondolatom az volt, hogy végre egy olyan könyv, ami valódi szakmai összefogással készült! Olyan sok szakmában utálják egymást a versenytársak, legalább mi, coachok ne tegyük ezt! Ahogy Bán Zsuzsa is szokta mondani: Tanuljunk meg egymás háta mögött is jót mondani a másikról! Hát, ilyen könyv ez. Olyan guruk írtak benne egy-egy fejezetet, akik a Coaching Határok Nélkül programsorozatnak már volt illetve leendő eladói, többek között: John Whitmore, Frank Bresser, Philippe Rosinski és így tovább. A könyv szerkesztője pedig az a Jonathan Passmore, aki 2012 június 5én Budapesten lesz vendégünk.  



Jonathan Passmore, nemzetközileg elismert coach, szupervízor és pszichológus.
Karrierje elején vezetési tanácsadóként dolgozott a PWCnél, az IBMnél. Coachként támogatott felsővezetőket a McDonaldsnél, a Brit Hadseregben és az Egyesült Királyság kormányzati szerveinél.

A nemzetközi coach szakma egyik legelismertebb gondolkodója, írója, kutatója. 2010.-ben „Association for Coaching Global Impact Díj”-jal jutalmazták tevékenységét.
Számos szakmai könyv szerzője, konferenciák (ICF Európai Coach Konferencia, Madrid 2011.) és egyetemek (Harvard University) népszerű előadója.

Az előadón kívül a téma is nagyon közel áll a szívemhez: a coachinghoz használható  eszközök és tesztek bemutatása a gyakorlatban, ezért is nagy megtiszteltetésként éltem meg, hogy a rövidesen angolul megjelenő Toolful Coach című könyvünk előszavát is Jonathan írta.

Én biztosan ott leszek és remélem Te is eljössz, hogy együtt tanulhassunk a legjobbaktól!

Komócsin Laura



További információ: www.coachinghataroknelkul.hu

Időpont: 2012. június 5. 9.30 - 16.30.

Helyszín: Fővárosi Vízművek Zrt., Budapest, XIII. Váci út 23-27.

Nincsenek megjegyzések: