2012. május 28.

Büszke vagyok, hogy ilyen kollegákkal dolgozhatok...

Papp Eszter coachunkról ma kaptuk az alábbi ajánlást egy ügyfelétől, akivel lezárult a sikeres coaching folyamata és hozzájárult, hogy megosszuk. Büszkeséggel tölt el, hogy Eszter is a Business Coach Kft csapatának tagja. További sok ilyen DIADALmas coachingot! :-)
Laura


„Az elmúlt időszakban volt szerencsém Papp Eszterrel együtt dolgozni, ami nagy örömömre szolgált. Bevallom őszintén, eleinte egy picit szkeptikus voltam azzal kapcsolatban, hogy egy külső coach miként is tudna nekem segíteni a vezetői működésemben, de szerencsére óriásit tévedtem.Eszter rendkívül hamar átlátta a helyzetemet; mind a saját képességeimet, minda csoportom működését és az abban rejlő problémákat illetően. Ami a legfontosabb volt számomra, hogy már a második találkozásunk során sikerült teljesen megnyílnom és őszintének lennem Eszterrel, pedig nem jellemző rám,hogy ilyen rövid idő alatt betekintést engedjek valakinek a mindennapjaimba. Mindez köszönhető Eszter pozitív kisugárzásának, valamint az együtt töltött idő jó hangulatának és az Eszter által javasolt helyszíneknek,ami tökéletes lehetőség volt, hogy egy picit kiszakadjak a mindennapokból.Eszter elhivatottsága véleményem szerint példaértékű, egy valóban profi coach-ot ismerhettem meg személyében. Kimagasló szakmai tudással rendelkezik,ezen kívül nagyon jól tájékozott és széles látókörrel bír. Számomra az adta a legtöbbet a coaching során, hogy miként végezhessek tudatosan bizonyos feladatokat, folyamatokat, melyekről  korábban nem is gondoltam volna, hogy erre szükség lehet, mert azokban rutinszerűen jártam el. Viszont Eszter sohasem próbált meg velem elfogadtatni olyat, amiről én mást gondoltam, és sikerült elérnie, hogy én jussak el a saját gondolataim révén az egyes megoldásokhoz.Fontos továbbá megemlítenem, hogy magánéleti témában is hasznos kérdéseket, tanácsokat kaptam Esztertől, ezért minden alkalom teljes mértékben kerek volt. Remélem, lesz még alkalmam együtt dolgoznom Eszterrel a jövőben, sok új érdekes téma előkerült még az utolsó alkalommal is, amiket szívesen megvitatnék Vele.”
Marton Krisztián, csoportvezető,Telenor

Nincsenek megjegyzések: