2012. július 9.

A mai postával megérkezet​t az Amazonról a Toolful coach könyv!

Kedves Családom, barátaim, kollegáim!

A mai postával megérkezett az Amazonról a Toolful coach könyv!

Hálás köszönetem mindenkinek aki segített benne, vagy aki csak a háttérből szurkolt!




Nagyon hálás vagyok!

Hálás vagyok az Édesapámnak, hogy megéreztette velem a könyvírás, tudásmegosztás ízét.
Hálás vagyok a férjemnek, hogy beleültette a fülembe a bogarat, hogy legyen angol nyelvű könyv.
Hálás vagyok Benedek Nikinek, hogy a SPARKLE coaching modell eredetijét, a DIADALt együtt megalkottuk egy hasonlóan meleg nyári délutánon Dunakeszim. amíg a gyerekek sziesztáztak és Uj Anikónak a DIADAL SPARKLE-esítéséért.
Hálás vagyok Szabados Andinak és Gallen Ritának, hogy lefordították a könyvet angolra, akik azóta szintén coachok lettek!
Hálás vagyok Zita Delevicnek, az ICF Floriai elnökének, hogy szakmailag lektorálta.
Hálás vagyok Évának, hogy esztétikusan betördelte a belíveket.
Hálás vagyok Arany Imrének, hogy egy szép borítót tervezett hozzá.
Hálás vagyok Jonathan Passmorenak, hogy megírta hozzá az előszót.
Hálás vagyok Marshall Goldsmithnek, John Whitmorenak,Graham Alexandernek, Bobette Reedernek, Steve Mittennek, Gerard O'Donovannek, Peter Szabonak, Werner Vogelauernek, Louis van Kesseelnek, Balassa Beatrixnak, Szeleczki Zsoltnak, hogy ajánlást írt a könyv borítójára.

Hálás vagyok mindenkinek, aki szurkolt nekem a háttérből.

Alább csatolom a fotót és a linket a honlaphoz: www.toolfulcoach.com. Még csak itt rendelhető dedikáltan, mert az Amazonoshoz kell még egy amerikai adószámot igényelnem, de remélhetőleg az is rövidesen előáll.

Szép napot!

Laura

Nincsenek megjegyzések: